Aktywna Tablica 2024. VR i programowanie [bezpłatny webinar, 07.05]

W jaki sposób szkoły ponadpodstawowe mogą skorzystać z dofinansowania Aktywna Tablica 2024? Jakie na pomoce może zakupić placówka? I jak wybrać najlepsze dla nauczyciela pomoce edukacyjne, takie jak wirtualne laboratoria i materiały do nauczania kodowania i programowania?

Zapraszamy do udziału w bezpłatnym webinarze Aktywna Tablica 2024. VR i programowanie, czyli wydarzeniu poświęconemu w całości tegorocznej – i ostatniej już! – edycji dofinansowania Aktywna Tablica. Tym razem wraz z zaproszonymi ekspertami skupimy się na potrzebach i wsparciu szkół ponadpodstawowych, w tym na pomocach edukacyjnych, takich jak wirtualne laboratoria, wykorzystujących wirtualną rzeczywistość i materiałach do nauczania kodowania i programowania.

🗓️ Data: wtorek, 7.05.2024 r.
⏰ Godzina: Start 11:00, koniec 13:00
👉 Wstęp wolny, liczba miejsc ograniczona

Podczas wydarzenia przedstawione zostaną rozwiązania do nauki podstaw programowania w języku Python wraz z pierwszym hybrydowym kursem STEAM współpracym z polskim układem learn:bit (rozszerzeniem dla kontrolera micro:bit) oraz przedmiotowe zasoby immersyjne, czyli polskie oprogramowanie VR – eduLabVR.

Prelegenci opowiedzą o tym, jak tworzyć interaktywne interdyscyplinarne projekty z obszaru STEAM, wykorzystując możliwości programowania i doświadczeń praktycznych, a także o przyszłości technologii immersyjnej w połączeniu z interaktywnymi materiałami edukacyjnymi. W ramach wydarzenia nie zabraknie także technicznych informacji dla szkół na temat składania wniosków o dofinansowanie w tegorocznej edycji programu Aktywna Tablica.

Podczas webinaru wystąpią:

  • Zbyszek Karwasiński – trener, konsultant ds. edukacji w Dziale Zaawansowanej Wizualizacji i Interakcji Poznańskiego Centrum Superkomputerowo–Sieciowego, specjalista ds. edukacji STEAM i kompetencji cyfrowych. Lider Zespołu Laboratorium Innowacyjnej Edukacji PCSS w Poznaniu.
  • Marcin Paks – specjalista w zakresie tworzenia i rozwoju produktów edukacyjnych, współorganizator grupy Superbelfrzy RP. Koordynator ICT w Śląskiej Szkole Jakości, Członek Rady Programowej Szkoła 4.0 oraz ekspert Sieci Edukacji Cyfrowej Komet@ oraz doradca Fundacji EdTech Poland.
  • Jacek Świątek – dyrektor marketingu w gdańskiej firmie Learnetic SA. Z wykształcenia dziennikarz, redaktor i publicysta, od początku swojej kariery zawodowej związany z mediami i nowoczesnymi technologiami w szkolnictwie. Autor warsztatów i prelekcji na temat praktycznego wykorzystania nowoczesnych rozwiązań w edukacji.
Udostępnij post

Inne

artykuły

mTalent autyzm recenzja

„Wartościowe narzędzie edukacyjne, które skutecznie wspiera rozwój komunikacyjny dzieci” – recenzja mTalent Autyzm. Mowa w kontekście społecznym

2024-10-25

Interaktywne Plansze Przyrodnicze to najlepsze programy edukacyjne dla klas 4-8 [GESS Education Awards 2024]

2024-11-20
mTalent ADHD recenzja, opinia

„mTalent ADHD to doskonale przemyślane narzędzie” – Szkoła Podstawowa Specto we Wrocławiu

2024-10-23