Nauka kodowania z wykorzystaniem płytki micro:bit

Płytka micro:bit stała się międzynarodowym fenomenem edukacyjnym, czyniąc naukę informatyki i kodowania w szkole podstawowej jeszcze bardziej przystępną i atrakcyjną. Teraz możesz skorzystać z polskiego rozwiązania learn:bit Arcade, które oferuje zupełnie nowe możliwości!

Jeśli szukasz nowych pomysłów na zajęcia informatyki lub dodatkowe lekcje kodowania, to koniecznie sprawdź learn:bit Arcade. To pierwsze rozwiązanie typu „all in one” zawierające nowoczesne urządzenie do nauki programowania oraz interaktywny kurs na platformie edukacyjnej Dzwonek.pl.

Płytka micro:bit, kontroler i kurs e-learningowy

Learn:bit Arcade rozwija to, co najlepsze w płytce micro:bit, a także niweluje jej niedoskonałości! Dzięki specjalnemu kontrolerowi, dodasz płytce nowe możliwości, zwiększając liczbę złączy, wyposażając ją m.in. w potencjometr i dodatkowy ekran. Natomiast interaktywny kurs pozwala nauczyć dzieci kodowania krok po kroku, demonstrując połączenie świata informatyki z otaczającą nas rzeczywistością. Każda lekcja skupia się na jednym elemencie, dzięki czemu uczniowie nie czują się przytłoczeni, a nowa wiedza jest im dostarczana regularnie i w odpowiednich dawkach.

Nauka metodą STEAM

Praca z zestawem learn:bit realizuje nauczanie w podejściu STEAM. Uczeń tworzy, a następnie testuje projekty programistyczne w świecie fizycznym! Papier, nożyczki i folia aluminiowa to sprzymierzeńcy w realizacji zadań, ale w zestawie znajdują się również gotowe makiety do konstruowania własnych prototypów.

Zobacz, jak to działa!

Jeśli wciąż nie czujesz się przekonany/a, to koniecznie obejrzyj nasz materiał wideo, gdzie prezentujemy wszystkie elementy składowe learn:bit Arcade, czyli kontroler, płytkę micro:bit oraz kurs e-learningowy i pokazujemy, jakie korzyści daje takie połączenie.

Udostępnij post

Inne

artykuły

Learnetic o wyzwaniach związanych z rozwojem sztucznej inteligencji podczas konferencji KRASP

2024-12-03

Pierwsza pomoc w szkole podstawowej – propozycja atrakcyjnych zajęć

2024-09-12

Kraków, 24.10, Forum Dyrektorów Placówek Oświatowych

2024-10-14