eKonferencja „Zdalne nauczanie a specjalne potrzeby edukacyjne” [22.04]

Jak zorganizować wsparcie psychologiczno-pedagogiczne na odległość? Jakie metody działają, a jakich należy unikać? I jak radzą sobie z tą sytuacją terapeuci, dzieci i ich rodzice?​

Konsekwencje epidemii postawiły w trudnej sytuacji nie tylko nauczycieli, ale też terapeutów – szczególnie tych pracujących w prywatnych poradniach. Nauczanie i wsparcie psychologiczno-pedagogiczne na odległość jest koniecznym rozwiązaniem, jednak aby zrobić to dobrze, należy mieć dostęp do odpowiedniej wiedzy, narzędzi i materiałów. Organizując eKonferencję „Zdalne nauczanie a specjalne potrzeby edukacyjne”, chcemy umożliwić każdemu wgląd do zasobów i informacji, które pomogą w realizacji efektywnego i łatwego nauczania zdalnego.

W tym celu do udziału zaprosiliśmy terapeutów, nauczycieli, superbelfrów, dyrektorów szkół i innych ekspertów w dziedzinie szeroko rozumianych specjalnych potrzeb edukacyjnych i rozwojowych. W swoich wystąpieniach podzielą się własnymi doświadczeniami w nauce na odległość, pokażą, jak zorganizować taką pomoc i udowodnią, że efektywna praca i dbanie o dobro zarówno terapeutów, jak i pacjentów, jest możliwie nawet w tak trudnej sytuacji.

Serdecznie zapraszamy, zarezerwujcie czas i weźcie udział w naszej eKonferencji!

 

Data wydarzenia:
22.04.2020, godz. 12:15-16:30​
Wstęp wolny

Rejestracja, program, prelegenci i inne informacje dostępne na stronie www.zdalnelekcje.pl

Udostępnij post

Inne

artykuły

Każdy uczy nas inaczej #4. Pedagog Michalina

Jak korzystać z technologii w terapii? (Każdy uczy nas inaczej #4. Pedagog Michalina)

2024-06-06

Sosnowiec, 4.06, STEAM w przedszkolu. Kod do nowoczesnej edukacji

2024-05-21

Włocławek, 5.06, Edukacja w cyfrowym wymiarze – wizja, misja, sztuczna inteligencja

2024-05-22