„Materiał prezentowany w programie jest merytoryczny, ciekawy i przede wszystkim atrakcyjny dla dzieci” – recenzja, Pani Monika Witasik

Programy z serii mTalent są godne polecenia. Producent oferuje dwa typowo logopedyczne programy „Zajęcia Logopedyczne cz.1” i „Zajęcia Logopedyczne cz.2”. W ofercie dostępne są różne kategorie produktów m.in. „Percepcja słuchowa”, „Percepcja wzrokowa” i wiele innych.

Szerzej o produktach można przeczytać na stronie wydawcy. Istnieje możliwość wypróbowania programów korzystając z wersji demonstracyjnych, które równie dobrze sprawdzają się na tzw. „onlajnach”, jak wersje płatne.

Materiał prezentowany w programie jest merytoryczny, ciekawy i przede wszystkim atrakcyjny dla dzieci. Proponowane zadania dostosowane są do potrzeb uczniów ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi. Bardzo ważne jest to, że program przewiduje dużą liczbą powtórzeń tego samego materiału. Przy czym różnorodność form nie pozwala odczuć dziecku, iż zadania dotyczą tego samego materiału. Po każdorazowym wykonaniu ćwiczenia na ekranie pojawia się efektowna animacja postaci lub zwierzęcia (tygrys, czarodziej, żaba, szop) stanowiąca nagrodę za dobrze wykonane zadanie. Wartościowa jest możliwość nagrania głosu dziecka – dzięki temu ćwiczący dokonuje autokorekty. Jest możliwość przypisania zadań do konkretnej osoby. Przy dużej ilości podopiecznych prowadzący jest w stanie „zapamiętać” w programie, na jakim etapie praca została zakończona.

Warto dodać, że mTalent daje możliwość tworzenia kartoteki uczniów oraz dodawania swoich zasobów, które zostały stworzone w innych narzędziach. Tym samym warto sięgnąć po serię mTalent, nie tylko w przypadku zajęć zdalnych, ale również podczas spotkań w gabinecie.


Recenzję napisała Pani Monika Witasik, terapeutka z gabinetu Logolandia, ambasador eTwinning

Udostępnij post

Inne

artykuły

mTalent Percepcja wzrokowa to „program godny polecenia” zdaniem nauczycieli z SP Specto we Wrocławiu

2024-11-18
mTalent autyzm recenzja

„Wartościowe narzędzie edukacyjne, które skutecznie wspiera rozwój komunikacyjny dzieci” – recenzja mTalent Autyzm. Mowa w kontekście społecznym

2024-10-25

Toruń, 20.11, Forum Dyrektorów Placówek Oświatowych

2024-10-29