Podział programów mTalent ze względu na wiek użytkownika

Na pudełkach większości programów mTalent znajduje się informacja o rekomendowanym minimalnym wieku użytkownika. Nie ma tam jednak informacji o górnej granicy. Jest to zabieg celowy, gdyż mTalent to programy umożliwiające indywidualizację nauczania i terapii, a tym samym pozwalające terapeucie i nauczycielowi decydować o wykorzystaniu danych programów w oparciu o potrzeby i możliwości każdego podopiecznego.

W odpowiedzi na liczne pytania przygotowaliśmy jednak materiał, który przedstawia, jakie programy z serii mTalent są odpowiednie dla danych etapów rozwoju dziecka. Pragniemy jednak podkreślić, że poniższy podział programów dotyczy przede wszystkim dzieci w normie rozwojowej lub z nieznacznymi trudnościami.

W przypadku dzieci ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi i rozwojowymi kryterium wyboru programów należy uzależnić od wieku rozwojowego dziecka, a nie wieku metrykalnego. Terapeuta pracujący z danym dzieckiem, powinien wybrać programy według własnego uznania.

Udostępnij post

Inne

artykuły

Toruń, 20.11, Forum Dyrektorów Placówek Oświatowych

2024-10-29
mTalent autyzm recenzja

„Wartościowe narzędzie edukacyjne, które skutecznie wspiera rozwój komunikacyjny dzieci” – recenzja mTalent Autyzm. Mowa w kontekście społecznym

2024-10-25
mTalent Zajęcia logopedyczne opinie, recenzja

mTalent Zajęcia Logopedyczne w akcji – zobacz, jak programy wykorzystuje Galileo w Lublinie

2024-10-14