LogoTest 4, czyli prezent na Dzień Logopedy

Drodzy logopedzi, obok najserdeczniejszych życzeń i podziękowania za Waszą pracę, mamy dla Was prezent! Jest to kolejna już część popularnego LogoTestu, czyli bezpłatnego kwestionariusza. Tym razem dotyczy on badania przesiewowego dzieci w wieku przedszkolnym pod kątem ryzyka utrzymania się jąkania.

LogoTest 4 jest skierowany do dzieci w wieku 2,0-5,11, u których rodzice, opiekunowie zauważyli niepłynności w mowie i podejrzewają, że jest to jąkanie. Został on podzielony na dwa bloki: Kwestionariusz rodzicielski do oceny ryzyka utrzymania się jąkania oraz Badanie przesiewowe mowy dziecka.

Uwaga! Badanie przesiewowe dzieci w wieku przedszkolnym (2,0-5,11) pod kątem ryzyka utrzymania się jąkania – skrining logopedyczny nie zastępuje specjalistycznej oceny logopedycznej. Dziecko, u którego ryzyko pojawienia i utrzymania się jąkania zostało zidentyfikowane, powinno być natychmiast skierowane do wykwalifikowanego specjalisty w zakresie zaburzeń płynności mowy w celu diagnozy oraz dobrania indywidualnie dopasowanych działań terapeutycznych.

Potrzebujesz więcej interaktywnych materiałów wspierających terapię?

1) Skorzystaj z dofinansowania Aktywna Tablica 2022 dla szkół podstawowych. Środki z tego programu (nawet 43 740 zł) mogą zostać wykorzystane przez placówki na zakup nowoczesnego sprzętu oraz programów i zasobów edukacyjnych takich jak narzędzia do terapii. Zobacz więcej na https://aktywnatablica2.pl/mtalent/.

2) Odbierz Terapeutyczny spacer kosmiczny, czyli promocyjny zestaw ćwiczeń z serii mTalent dotyczących percepcji wzrokowej, percepcji słuchowej, a także czytania oraz poprawnej wymowy. Materiały dostępne są bezpłatnie dla osób, które zapiszą się do newslettera mTalent. Zobacz więcej na https://kosmos.mtalent.pl/.

Udostępnij post

Inne

artykuły

Sosnowiec, 4.06, STEAM w przedszkolu. Kod do nowoczesnej edukacji

2024-05-21

Konkurs „Uczelnie coraz bardziej dostępne” okiem ekspertów branżowych i praktyków [konferencja online, 28.05]

2024-05-24
Każdy uczy nas inaczej #4. Pedagog Michalina

Jak korzystać z technologii w terapii? (Każdy uczy nas inaczej #4. Pedagog Michalina)

2024-06-06