„Program Zajęcia Logopedyczne mTalent sprawił, że wszystkie materiały potrzebne do ćwiczeń mam w jednym miejscu” – recenzja, Patrycja Bejm

Współczesny logopeda to osoba, która przemieszcza się pomiędzy kilkoma gabinetami, by pomagać pacjentom zróżnicowanym pod względem wieku i dolegliwości. W indywidualnym podejściu pomagają programy z serii mTalent, które świetnie sprawdzają się w terapii osób ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi.

Dzieci od najmłodszych lat korzystają ze sprzętów elektronicznych. Dlaczego nie przekuć ich fascynacji elektronicznymi urządzeniami w coś dobrego, pożytecznego? Należy dzieciom nie zabierać kontaktu z technologią, ale pokazać im, jak w wartościowy sposób mogą z niej korzystać. Ćwiczenia mTalent idealnie sprawdzą się jako urozmaicenie zwykłych, standardowych ćwiczeń.

Brak dostępu do internetu? Żaden problem!

Multimedialny program Zajęcia logopedyczne dla dzieci z wadami wymowy i innymi zaburzeniami sprawności językowej z serii mTalent sprawił, że wszystkie materiały potrzebne do ćwiczeń mam dostępne w jednym miejscu. Dzięki temu, nie muszę zabierać ze sobą wszędzie swojego sprzętu. Wystarczy, że będę miała dostęp do tabletu/telefonu/komputera, który umożliwi mi zalogowanie się na swoje konto na platformie. Dodatkową zaletą tego programu jest to, że jeśli jestem poza zasięgiem, to mogę skorzystać z ćwiczeń również bez dostępu do Internetu. Wystarczy pobrać wcześniej odpowiedni fragment programu na wybrane urządzenie.

Do pracy indywidualnej i grupowej

Program został idealnie zaprojektowany, układ treści jest przejrzysty, polecenia do wykonywanych zadań są zrozumiałe, a poruszanie się po platformie jest bardzo intuicyjne. Cały dostępny materiał lingwistyczny jest idealną bazą do zajęć logopedycznych, indywidualnych oraz grupowych. Ćwiczenia każdej głoski zostały odpowiednio przygotowane ze względu na wszystkie etapy terapii głosek.

Niezbędne akcesoria w zestawie

W zestawie otrzymujecie nie tylko kod niezbędny do zalogowania się na platformie, ale również niezwykle potrzebne głośniki, mikrofon, słuchawki, kartę gwarancyjną na sprzęt, instrukcję do samodzielnego tworzenia materiałów interaktywnych, poradnik dla użytkowników platformy, Logopedycznik, czyli bogato ilustrowaną książkę z wyliczankami logopedycznymi, które można         wykorzystać również podczas standardowych zajęć.

Nowoczesne i kompleksowe ćwiczenia

Niezwykle ważnym aspektem dla mnie również jest to, że w programie zostały przewidziane duże liczby powtórzeń materiału, umożliwiając odpowiednie utrwalenie nabytych umiejętności. Dzięki różnorodności form ćwiczeń, dzieci nie mają wrażenia, że nowo wykonywane zadania odnoszą do tego samego materiału. Kończąc każde ćwiczenie otrzymujemy informację zwrotną, że zadanie zostało wykonane prawidłowo. Niekiedy pojawia się tygrys, a jeszcze w innych okolicznościach czarodziej. Bardzo ciekawym pomysłem jest również umożliwienie pacjentom nagrywania swojego głosu. W ten sposób dzieci same dokonują autokorekty, a przy tym świetnie się bawią.

Dodatkowym atutem są bezpłatne aktualizacje, wzbogacające program o całkiem nowe ekrany. Zaledwie kilka dni temu Zajęcia Logopedyczne cz. 1 powiększyły się o blisko 200 ćwiczeń. Co istotne, jest to odpowiedź na sugestie logopedów, dzięki czemu programy z serii mTalent stają się coraz lepszymi pomocami edukacyjnymi.

Podsumowanie

Osobiście muszę powiedzieć, że jestem zachwycona tym programem. Spełnia moje i moich pacjentów oczekiwania. Serdecznie polecam i Wam wypróbować wersję demo, abyście sami mogli się przekonać. Nie pożałujecie!

Przypominamy, że programy z serii mTalent można zakupić do szkół podstawowych dzięki dofinansowaniu Aktywna Tablica. Więcej informacji na ten temat znajdziesz na stronie aktywnatablica2.pl.


Recenzję programu mTalent Zajęcia Logopedyczne cz. 1 napisała Pani Patrycja Bejm – logopeda pracująca w Strefie Mamy i Dziecka w Szczecinie, a także prowadząca własny profil w mediach społecznościowych.

Udostępnij post

Inne

artykuły

Gdańsk, 22.10, Bliżej Przedszkola

2024-10-14

Kraków, 24.10, Forum Dyrektorów Placówek Oświatowych

2024-10-14

Olsztyn, 21.11, Forum Dyrektorów Placówek Oświatowych

2024-10-29