eKonferencja „Zdalne nauczanie a specjalne potrzeby edukacyjne” [22.04]

Jak zorganizować wsparcie psychologiczno-pedagogiczne na odległość? Jakie metody działają, a jakich należy unikać? I jak radzą sobie z tą sytuacją terapeuci, dzieci i ich rodzice?​

Konsekwencje epidemii postawiły w trudnej sytuacji nie tylko nauczycieli, ale też terapeutów – szczególnie tych pracujących w prywatnych poradniach. Nauczanie i wsparcie psychologiczno-pedagogiczne na odległość jest koniecznym rozwiązaniem, jednak aby zrobić to dobrze, należy mieć dostęp do odpowiedniej wiedzy, narzędzi i materiałów. Organizując eKonferencję „Zdalne nauczanie a specjalne potrzeby edukacyjne”, chcemy umożliwić każdemu wgląd do zasobów i informacji, które pomogą w realizacji efektywnego i łatwego nauczania zdalnego.

W tym celu do udziału zaprosiliśmy terapeutów, nauczycieli, superbelfrów, dyrektorów szkół i innych ekspertów w dziedzinie szeroko rozumianych specjalnych potrzeb edukacyjnych i rozwojowych. W swoich wystąpieniach podzielą się własnymi doświadczeniami w nauce na odległość, pokażą, jak zorganizować taką pomoc i udowodnią, że efektywna praca i dbanie o dobro zarówno terapeutów, jak i pacjentów, jest możliwie nawet w tak trudnej sytuacji.

Serdecznie zapraszamy, zarezerwujcie czas i weźcie udział w naszej eKonferencji!

 

Data wydarzenia:
22.04.2020, godz. 12:15-16:30​
Wstęp wolny

Rejestracja, program, prelegenci i inne informacje dostępne na stronie www.zdalnelekcje.pl

Udostępnij post

Inne

artykuły

mTalent Percepcja wzrokowa to „program godny polecenia” zdaniem nauczycieli z SP Specto we Wrocławiu

2024-11-18

Olsztyn, 21.11, Forum Dyrektorów Placówek Oświatowych

2024-10-29

Nauka kodowania z wykorzystaniem płytki micro:bit

2024-08-30