mTalent Percepcja Wzrokowa laureatem prestiżowej nagrody BELMA 2019

Z wielką radością informujemy, że nasze rozwiązanie multimedialne dla nauczycieli i terapeutów „mTalent Percepcja Wzrokowa” otrzymało Specjalną Nagrodę Jury w konkursie BELMA 2019! Nagroda została przyznana podczas tegorocznych targów książki we Frankfurcie.

Best European Learning Materials Awards to organizowany od 2011 roku konkurs nagradzający najlepsze materiały edukacyjne przygotowane przez wydawców z Europy. Jury zwraca szczególną uwagę na poziom merytoryczny publikacji, realizację postulatów nowoczesnej edukacji oraz atrakcyjność estetyczną i praktyczne zastosowanie w dydaktyce.

W tegorocznej edycji konkursu BELMA nasz produkt „mTalent Percepcja Wzrokowa” otrzymał Specjalną Nagrodę Jury. Recenzenci zwrócili szczególną uwagę na obszerną i bogatą zawartość ekranów multimedialnych, przyjazny projekt stron i poleceń dostosowany do pracy z dziećmi oraz łatwą i intuicyjną obsługę programu. Jury podkreśliło także takie funkcjonalności mTalent jak: rozbudowane możliwości indywidualizacji terapii, natychmiastowa informacja zwrotna, systemy motywujące i angażujące uwagę ucznia, a także możliwość pracy online i offline na różnych urządzeniach multimedialnych.

Oficjalne wręczenie nagród odbyło się podczas oficjalnej gali na Frankfurter Buchmesse 2019. Wyróżnienia wręczała Helga Holtkamp – dyrektor EEPG.

 

 

mTalent to seria programów zaprojektowana w celu wspomagania współczesnego terapeuty i nauczyciela w pracy z dziećmi ze specjalnymi potrzebami rozwojowymi i edukacyjnymi, na którą składają się gotowe narzędzia diagnostyczno-terapeutyczne w postaci tysięcy interaktywnych ćwiczeń. Percepcja Wzrokowa skupia się na usprawnianiu i rozwoju percepcji wzrokowej oraz wspieraniu koncentracji uwagi opartej na analizatorze wzrokowym.

Więcej informacji o serii mTalent oraz bezpłatne wersje demonstracyjne dostępne są na stronie: www.mTalent.pl

Udostępnij post

Inne

artykuły

Gdańsk, 28.11.2024, BeZee

2024-11-18

Toruń, 20.11, Forum Dyrektorów Placówek Oświatowych

2024-10-29

Olsztyn, 21.11, Forum Dyrektorów Placówek Oświatowych

2024-10-29