Zdalni nauczyciele i zdalni uczniowie. Zdalne ocenianie pod lupą, czyli o roli informacji zwrotnej w edukacji

Druga edycja konferencji dotyczącej metodyki nauczania w ramach e-learningu pt. „Zdalni nauczyciele i zdalni uczniowie” odbyła się pod hasłem Zdalne ocenianie pod lupą, czyli o roli informacji zwrotnej w edukacji. Zaproszeni prelegenci pokazali, jak rzetelnie ewaluować postępy podopiecznych, a także jak konstruować informację zwrotną w środowisku on-line, która efektywnie zmotywuje każdego ucznia.

Tematyka konferencji była efektem rozmów z nauczycielami i uczniami, którzy wykazali, iż jednym z największych niedostatków w czasie zamknięcia szkół był brak wiedzy na temat tego, jak należy uczyć z wykorzystaniem rozwiązań e-learningowych. Nauczyciele, trenerzy i edukatorzy zostali zalani falą apek, portali, komunikatorów, jednak szybko odkryli, że nawet najlepsze narzędzia nie umożliwią przełożenia tradycyjnej lekcji w świat wirtualny 1:1.

Zachęcamy do obejrzenia nagrań wystąpień z konferencji!


Materiały uzupełniające, czyli wykłady specjalne od prelegentów!

Udostępnij post

Inne

artykuły

Podstawowe kierunki realizacji polityki oświatowej państwa w roku szkolnym 2024/2025

Podstawowe kierunki realizacji polityki oświatowej państwa w roku szkolnym 2024/2025. Jak na nie odpowiedzieć?

2024-06-19

Kup nowoczesne pomoce edukacyjne w ramach dofinansowania Aktywna Tablica 2024 [szkoły ponadpodstawowe]

2024-04-22

Aktywna Tablica 2024 – wydanie SPEcjalne [WIDEO]

2024-04-18